Ez már egy nagyon régi témám, csak most újra van apropója, hogy megírjam, ezért előhúztam valahonnan a kisagyamból.

A lányainknál ez nem gond, mert már ebbe nőttek bele, de ez a téma olyan régen foglalkoztat, hogy még a nagylány ovis korában szerettem volna egy “szappant az ovikba” kampányt, pedig ő már bizony negyedikes, szóval ez régi hangyám. Csak aztán sajnos nem értem oda, pedig a kicsik kezét rettenetesen szét tudja marni a napi sokszori kézmosás alkalmával a folyékony szappanokban található SLS.

img_0186.jpg

A trükk pedig rém egyszerű: szerezzünk be egy helyes formájú vagy vidám mintájú szappant. Ennyi. A lányok most kaptak ajándékba egy macisat és az első adandó alakalommal sorbanállás volt a  fürdőszobában, hogy ki moshat először a mackóval kezet. Még a 10 éves is simán beszállt a buliba.
Régi elképzelésem, hogy ha a marketing az az eszköz, ami meg tud vetetni egy csomó felesleges dolgot, akkor ugyanezt az eszközt kell jól használni ahhoz, hogy széles körben elterjedhessenek a fenntarthatóbb megoldások.

És persze nem kell pont ez a mackó, bár bevallom őszintn, ebben a műfajban eddig nem sok megoldást láttm, de az egészen biztos, hogy ez a kicsike trükk sok műanyag flakontól megkímélheti a háztartást.